korio

korio

سلاااااااااااااااااااااام بر عااااااااااااااشقاااااااااااااااااان کره!!!

درسا و شیوا
درسا و شیوا

سلام من شیوا هستم و امیدوارم از وبلاگمان خوشتان بیاید... سلااااااااام.من درسا هستم و میخوام لیست عاشقان دابل رو طولانی تر کنم.به امید اوووووووووووون روووووووووووووووووووز...
sh13782010@gmail.com


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان korio و آدرس p.j.m.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

وبلاگ پسر 18 ساله

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

عوض شدن وب

Kim Hyun Joong – Playful Kiss FM in TOKYO Day & Night Session DVD

Kim Hyun Joong – “Who Are Your Favorite Idol-Turned-Actors

Kim Hyun Joong – Is on a successful Japanese Tour

Kim Hyun Joong – Played Football in Japan wearing his ARTMATIC Uniform

Live] Kim Hyun Joong ( Songs 19.11.2011 )

?Kim Hyun Joong – Who will become Rain’s successor

[ Kim Hyun Joong – Fukuoka Japan Tour Concert Rehearsal Pix [23.11.11

Kim Hyun Joong – THEFACESHOP Promo PIx

[Photo] Kim Hyun Joong – Calendar 2012 by elley

Kim Hyun Joong – Moved by Fans’ Sweet Gestures

Kim Hyun Joong – Tokyo Japan Tour Concert (Day 1) [19.11.11] by nomad0606

(Park Jung Min – Hennessy Artistry (pics

Park Jung Min – Hennessy Artistry @ Malaysia PressCon

jung min in malysia airport

Development by jung min

Park Jung Min, Malaysia H-Artistry Opening Performance ‘Filled up the stage fully even alone’ [14.11

ادامه عکس های جونگی درHennessy Artistry

شخصیته کارتونیه جونگمین

Media Photo] Kim Hyun Joong – STYLE ICON AWARDS 2011 [03.11.11]*

پیوند های روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 63101
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1



مصاحبه از کیو جونگ


[تصویر: 4gqi4cxpvg40tzufn4t.jpg]




خ:شما به بازیگری علاقه دارین ؟

کیو :من برای اولین بار بازی کردم روی صحنه و من احساس کردم این بازیگری خیلی یکتا و یگانه است گاهی

اوقات میتونه سر تاسر پر از احساس باشه من زمان کوتاهی روبرای ملاقات داشتم و باید این واقعیت رو در بازیگری

من به وجود بیارم و در این نمایش گونگ در اینده سخت کار کردم من این نقش رو بسیار دوست داشتم و یخت براش کار کردم



خ:شما چه نقشی رو دوست دارین داشته باشین ؟

کیو :من شروع کردم به خوندن من نقشم رو خیلی زیبا روی استیج پیدا کردم و من خیلی محکم مجذوب این نقش شدم من

بازیگری رو به عنوان شغلم که در کنار خوانندگی داشتم و انجام دادم من در زمانی که میخوندم روی بازیگری تمرکز نداشتم و

بعد از یه دوره طولانی تونستم یاد بگیرم بازیگری رو و من لمس کردم این شانس رو و نقش های مختلفی



خ:به نظر میاد که شما نقش های ترسناک رو دوست دارین ؟

کیو :بله خیلی دوست دارم البته اینها واقعی نیست و در این زمان احساس میکنم که در رویا هستم



خ:در طی مصاحبه های قبلی با جانگ مین اون گفت که باید یه بازی عالی داشته باشی و وقتی اون بیرون بیاد

ممکنه داخل اون خوب باشه ایا شما ترجیح میدین که این نقش رو بازی کنین ایا خنده های در این نقش با خودتون متفاوت بود ؟

کیو :این نقش ............ من یه نقش رمانتیک میخواستم نقشی که احتیاج بود درباره اون فکر کنی و در مقابل نقش

زن اصلی و من باید این هنر رو داشته باشم من راضی بودم و میخواستم از استایل بازیگریم استفاده کنم وقتی من

نقش رو خوندم اون رو قبول کردم



[تصویر: 1zbqt2tqf1t6cry5syq6.jpg]


خ:شما درباره چه نوع بازیگری رو بازی خوب میدونین ؟

کیو :رک بگم من روی استیج نمایش داشتم نه در تی وی من دعوت های زیادی رو دریافت کردم بعد از بازی اما من

واقعا مشغول بازیگری هستم و هنوز احساس نگرانی برای نقش ها دارم من میخوام خیلی سخت کار کنم و نگه

دارم و من هنوز برای این فکر عقیده ای ندارم و خیلی اروم و سخت کار میکنم تا پیشرفت کنم



خ:در این زمکان برای کیو بازیگر تونستی دریافت کنی نصحیتی رو از بازیگران بزرگ و با تجربه ؟

کیو :من دریافت کردم یه نصحیت از جائه تا هیون در اول کارم اون به من گفت تو خودت رو خیلی عادی به تصویر بکش و

از استایل و نوع حرف زدنم در بازی استفاده کنم من باز ی در این نقش رو تواناییشو داشتم و قبول کردم اون رو من

اروم بودم و تلاش زیادی کردم و نتیجه این شد که خیلی روان صحبت کردم و خوشحال هستم



خ:کیو میتونه در هر نقشی ظاهر بشه ایا تمایل زیادی به بازی خاصی دارین

کیو:بازی هاجونگ رو دوست دارم در چین چای هو رو دوست دارم در امریکا و اروپا بازی جانی دپ رو دوست دارم در ژاپن هم شان اوگوروی



خ:کیو سه تا ولو داره

ایا شما راضی هستین ؟

Never let it go – wuss up – confession

کیو:من این سو.لوی های شخصی رو داشتم من شخصیت علاقمندی رو هستم وقتی من برای اولین بار اهنگ

سولو رو خوندم احساس کردم که دارم پیشرفت میکنم من به تازگی اهنگی رو برای ضبط اماده کردم امیدوارم که

بدست بیارم ایستیج خوب برای اهنگهام



خ:همه اعضا دبل اس یه سولو داشتن شما چی میتونین فاش کنین برنامه های بعدی رو ؟

کیو:من یه کم استرس داشتم بعد از اینکه اعضا سولو دادن و با اون قیافه های جذاب برگشتن من خیلی اروم روی

استیج میام من هم میخوام مثل بقیه اعضای دابل اس اروم و خوش قیافه باشم و من باید این رو خوب تهیه کنم



خ :البوم سولوی شما کی وارد بازار میشه ؟

کیو:من به تازگی دارم اهنگهاش رو اماده میکنم


خ:نظر شما درباره سولوهای بقیه اعضا چیه ؟"

کیو :همه خیلی اروم بودن من احساس خوبی نسبت به همه سولو ها داشتم اونها خیلی عالی به تصویر کشیده شدن



خ:به نظر میاد که این سولو ها با کار های قبلی متفاوت بودن برای شما هم همچنین هست ؟

کیو :این یه رازه در این زمان میخواستم به تصویر بکشم همه این خبر ها رو و خواهش میکنم اینها رو دنبال کنین



خ:در مورد اس اس استایل موزیک خیلی خوب بود شما چه نوع موریکی رو به مبارزه طلبیدین ؟

کیو :من اهنگ های مختلفی رو قبول کردم با درخواست های متفاوت من فکر کردم که چه جوری حسم رو برای این

اهنگ بدست بیارم این سخت بود ؟من در این مدت اهنگها رو انتخاب کردم و میخواستم تلاش کنم که داشته باشم

اهنگهای افسانه ای رو که شامل پاپ و جاز و راک بودن و میخواستم سریع اون ها رو سریع پیدا کنم


به دست میاد یه شخصیت با تجربه و تمرین کردن

خ:شما خودتون اینها رو تولید میکنین و باز هم در اینده دنبال اینها هستین؟

کیو:من میخواستم یه یادگیری داشته باشم البته من به وسیله اون روی استیج نبودم ولی من میخواستم یه موزیک

خوب بسازم من در گیر تولید البوم هستم و میتونین برای من صبور باشین



خ:شما در گذشته در مرکز اس اس بودین کیم کیو جونگی خجالتی ایا شما این روز ها هم خجالتی هستین ؟

کیو :رک بگم من دوست های زیادی ندارم ولی پیدا کردن این دوستها هم خیلی سخت بود و بعد از نمایش گونگ من

خیلی متفاوت شدم و من اطمینان داشتم که میتونم رتبه بالایی داشته باشم و ترقی پیدا میکنم من خیلی دلگرم

هستم و قدرت زیادی در مبارزه دارم و من با گذشته خیلی متفاوت هستم



خ:شما خودتون با کاراکترتون چه تغییر بزرگی دارین ؟

کیو :درسته یه تغییر بزرگ هست البتنه این خاص نیست من میخوام که دلچسب باشم و هوشیار و دقت کنم من در

گذشته نمیتونستم خوب حرف بزنم چون یه کم عصبی بودم و دوستهای زیادی نداشتم و حالا میخواستم که یه قاب

داشته باشم



خ:کاراکتر شما خیلی فوق العاده بود یا خودتون این شکلی هستین؟

کیو:در واقعیت به طور طبیعی من دوست ندارم که این کاراکتر رو داشته باشم . من میخواستم گذشته رو فراموش

کنم من خیلی فکر کردم تا بدست بیارم این توانایی رو برای بازیم



خ:شما از بین بازیگران و خوانندکان با کی ها نزدیک تر بودین ؟

کیو :کانگ جونگ از گروه کارا کسیه که برای من مثل یه خواهر میمونه

لی هونگ کی از گروه اف تی آیلند

و تاب از گروه بیگ بنگ که از من بزرگتره و به نظر من سنش اصلا بهش نمیاد



خ:شما چه چیز های جالبی از دوستانتون شنیدین ؟

کیو :من برمیگردم به زمانی که در ژاپن بودم در ملاقاتی که با فن ها داشتم و من میخواستم زمانی رو برای بازی

داشته باشم و مثل گذشته جمع بشیم من همیشه با دوستهام بولینگ بازی میکردم و من واقعا بازی بولینگ رو دوست دارم



خ :عکس العمل برای بوسه در نمایش گونگ زیاد بود ؟

کیو :در اصل من بوسه ای که در نمایش داشتم در زیر نور چراغ ها بود و بعد از بوسه من همه جا تاریک میشه من یه

صحنه رو اشکارا به نظرم میاد اون زمانی بود که چراغ ها با هم هماهنگی نداشتن و صحنه بوسه ما چراغ ها


[تصویر: qlr0h9cv6f8e5u3g46e.jpg]


کم نشدن و ما یه بوسه طولانی داشتیم و برای همین فن ها با جیغ های طولانی عکس العمل نشون دادن



خ:داستان عشقی گونگ واقعا زیباست نظر شما درباره عشق چیه ؟

کیو:من کسی هستم که یه مرتبه یه ملاقات این شکلی داشتم من این رو دوست دارم با اینکه حتی اگه تموم بشه

من واقعا میخوام یه قرار باشم من یه قرار با کسی که از من بزرگتر بود داشتم ولی الان به کسایی که عاشق

هستن حسادت میکنم



خ:شما چه نظری درباره شریکتون دارین ؟

کیو:اوه سه جیونگ کسیه که من مورد نظرم هستش من همیشه دوست دارم کسی رو ببینم که احساس درستی

داره من شریکی رو میخوام که خوب باشه کریستال از گروه اف اکس اون خیلی گرمه



خ:شما برای برنامه های زندگیتون چه برنامه های دارین ؟

کیو :طبیعتا دارم یاد میگریم که اروم باشم برزای موزیکم و اعتراف میکنم باید خیلی هنرمندانه باشم و تماشا میکنم

فیلم های رو که در حال نمایش باشن



خ:به نظر میاد که شما خیال پرداز هستین اگر چه قدرت زیادی رو دوست دارین بدست بیارین بهترین اینها برای شما چیه ؟

کیو :من واقعا دوست داشتم مرد عنکبوتی رو دوست دارم واقعا واقعا دوست دارم البته اون یه قهرمان هستش من

این فیلم رو دوست دارم و میخوام توانایی بازی رو در این نوع فیلم ها رو ببینم و خطر کنم من واقعا این رو دوست دارم



خ:شما فن میتینگ های مختلفی با یونگ سنگ داشتین در کشور های مختلف چه اتفاقهای جالبی از اون موقع
یادتونه ؟

کیو :قبل از فن میتینگ من همیشه نگران بودم و همیشه حس میکردم که باید توانایی این رو داشته باشم که فن

میتینگ های زیادی در کشور های مختلف داشته باشم اون ها منو ساپورت کردن و من میخواستم این ملاقات خیلی

چشمگیر باشه و توانایی وارد شدن به سال 2011 رو خیلی خوب داشته باشم واقعا متشکرم من میخوام برگردم و همه رو ببینم

خ:شما قبلا در سفر های مختلفی در چین بودین و شما کسی هستین که به تایلند هونگ کونگ تایوان سفر کردین

ایا مواد خوراکی اونها رو دوست دارین؟

کیو :من غذاهای چینی رو دوست دارم و زیاد از اونها میخورم مخصوصا مرغابی رو همینطور نوشیدنی ها و دیگه

خوراکی های رو و تخم مر دوست دارم که برای بدن هم خوبه



خ:شما به چین رفتین ایا به همه جا با ترس نگاه میکردین یا نه ؟

کیو :ترس که نه چین خیلی بزرگه و من میخواستم همه جاهای اون رو ببینم من جاهای زیادی رو در چین دیدم همین

طور دیوار بزرگ چین و سریال های اونها رو دیدم و همینطور دوست داشتم سریال خهای رزمی و حماسی اونها رو ببینم



خ:در اخر چه حرفی برای فن هاتون دارین خواهش میکنم چیزی بگین ؟

کیو :من کیم کیو جونگ هستم و میخواستم دیداری با همه سن ها داشته باشم من ایمدوارم که همه سالم و

تندرست باشن و خوشحال من برای یه کار تازه برمیگردم و همه شما رو دوست دارم



Onion001


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:,

|